PR články

PR články by měly mít formu i obsah stylizované a optimalizované s ohledem na čtenáře i vyhledávače. Jejich cílem totiž není jen zaujmout čtenáře, ale také slouží jako zdroj zpětných odkazů. Zpětné odkazy přivedou na web nové zájemce a zákazníky, ale také jsou podle nich posuzovány stránky roboty vyhledávačů.
Forma i text by měly být tvořeny s ohledem na určitá pravidla. Velice důležitý je první odstavec textu, který by měl dostatečně zaujmout, a donutit čtenáře číst dále. PR články slouží především k tomu, aby vzbudily zájem produkt, značku, službu, nebo firmu. Přivedou na váš web nové zájemce.

Klíčová slova

Mezi veřejností nebo amatéry panuje někdy přesvědčení, že klíčových slov by mělo být v textu co nejvíce. To ale úspěch nezajistí. PR články s mnoha klíčovými opakujícími se slovy nikoho nezaujmou, budou strojené a nepřirozené.